Actualizat la: 24.04.2020

Dezvoltarea campaniilor de marketing pentru întreprinderile ce fac parte din industriile creative și culturale

Published on: Lun, 09/24/2018 - 11:12

Politica de marketing și dialogul constant cu publicul țintă formează baza unei întreprinderi/proiect de succes. Astfel, în cadrul proiectului „Spațiu Comun pentru Industrii Creative și Culturale“ vor fi finanțate campanii de marketing, care vor contribui la dezvoltarea și cucerirea de noi piețe. În total, putem susține 6 întreprinderi/proiecte (câte două din regiunea Moldova, Cernăuți și Odessa).

 

Beneficii pentru participanți:

- dezvoltarea și creareaunui eveniment de marketing alături de experți în domeniu;

- organizarea unui eveniment de marketing (pentru organizațiile din Moldova - pe teritoriul Ucrainei, iar pentru organizațiile din Ucraina - pe teritoriul Republicii Moldova)

 

Beneficii pentru proiect:

- exemple reușite de marketing transfrontalier;

- industrii creative și culturale de succes în regiune.

 

Detalii importante pentru cei interesați să participe:

- Data limită de completare a formularului - 25 septembrie 2018, ora 23:59 (GMT + 3)

- Formularul:  https://goo.gl/forms/iJIgps2y4rgr1Beq1

 

Criterii de selecție:

(1) reprezentați una din industriile creative și culturale (CCI) din Moldova și activați de cel puțin 1 an în acest domeniu;

(2)  dorința extinderii pe o piață nouă;

(3) companie este înregistrată oficial (sub orice formă juridică)

Mai multe informații puteți obține accesând pagina de Facebook:

https://www.facebook.com/events/313241139437705/

 

Proiectul Spațiu Comun pentru industriile culturale și creative a fost implementat de organizația publică „Business Center“ (Cernăuți, Ucraina), Agenția Națională pentru Cercetare și Dezvoltare (Chișinău, Moldova) și Impact Hub Odesa (Odessa, Ucraina), și co-finanțat de Uniunea Europeană prin intermediul Programul de cooperare teritorială a țărilor Parteneriatului Estic "Moldova-Ucraina".

 

Pagina web a proiectului: http://md-ua-creatives.org/